Monday, September 3, 2012

Kına Gecem


Nerden başlayım bilemedim.. Aslında bugünkü amacım cuma günkü düğün koordinasyon toplantımı ve perşembe günkü gelinlik provamı anlatmaktı ama dün gece o kadar güzel bir kına gecem oldukiiiiii önce ondan bahsetmek istedimmmm..


Çok uzatmadan direk fotoğraflara geçeyim diyorum ;))

Kınamız Reçine'de yani evimizin bahçesinde oldu. En az düğünümüz kadar özendiğimiz harika bir geceydi. Tüm süsleme ve organizasyon tarafımızca hazırlandı. bana deli diyenler, şaşırmışsın sen diyenler olduu ama yılmadımmmm ;) (daha da bitmedi bu arada)





İştee daha nişan zamanından beri hayalini kurduğum dilek ağacımız.. Aslında bir armut ağacıydı ;))))) O zaman fırsat bulamamıştım hazırlamaya ama kınada yapmasam gerçekten içimde kalacaktı.






Ağaca çıkmışken çürüyen armutları da temizlettiler bana.. işte bu baya iyi olduuuu






Girişe "Sidal & Cem Evleniyor" banner yaptırdık. Burdan şirin şeyler fabrikasına teşekkür ediyorum.


Harikaydı.. Herkes bol bol fotoğraf çekildi önünde.





Ve dilek köşemizzz.. Masamızda kına çantalarımız, Meltemciğimin kurabiyeleri, dilek kağıtlarımızın bulunduğu kuş kafesimiz, zillerimiz, çubuklara takılı bıyık, papyon ve dudaklarımız duruyor.. Ve tabiiii kına tepsimiz..





Üşüyen misafirlerimizi unutmadık. Havanın rüzgarlı olmasından dolayı çabuk tükendiler. Ancak bir süre sonra zaten herkes oynamaktan ısındı tabi.. Annemin dahiyane fikri ;))





İşte ilk elbisem..


çok çok çok severek giydiğim bir elbise oldu gerçekten de.. Tam hayalimdeki gibiydi.. Kimi Hürrem dedi, kimi Helen.. Yapmışım yine yapacağımııııııııı ;)) (elimdeki bir kaç kesiği saymazsak bu sefer nazar değmeden atlattım galiba) 


 






Dilek dileyen herkesin dilekleri gerçek olur inşallah..


(bu arada çok bomba dilekler dileyenler var.. cidden herkesin darısı başınaaaaaa)
 





Veee bizim deli kızlar.. Benim için tamamen sürpriz oldu.. "Bride's Office Friends" yazılı tshirtleriyle geceye damgalarını vurdular.. Çok seviyorum ben onları yaaa..


 





Henüz pist dolmadı.. herkes acıkmış olmalııı..





Kimse eli boş gelmemişşş, harika şeyler vardı.. Ama ben pek yemeye fırsat bulamadım.


Bu arada o yuvarlak kartların üzerinde kim neler neler yaptıysa hepsi yazıyor..


("babişimin börekleri" ise favoriydi, herkes ay gerçekten mi dedi. Yok yok değil itiraf ediyorum. Onun en sevdiği börekti sadece)


 





Veeee eğlence başlasınnnnn.. Nazlım, Özge ve Zeynep pistin tozunu attırdılar vallahi ;))





Ben hayatımda bu kadar oynadığımı hatırlamıyorum.. Resmen 1e kadar hiç oturmadım.. Bu arada ailecek oynakmışız cidden.. Hele kına yakıldıktan sonra oturan kimse kalmamıştı..





Ve misafirlerimize ikram ettiğimiz lokumlarımızı bu cezvelerin içerisine koyduk. Fikir bizzat bana ait ;))) En az kına çantalarımız kadar harika bir etki yaratmış duyduğum kadarıyla..


Kına çantalarım da Merushumun ve Şengül yengemin emekleriyle hazırlandı. Bizzat kendi elleriyle minik minik rengarenk çantalar diktiler.. Ne zaman dağıtıldıklarını bile hatırlamıyorum. Umarım birileri toplu fotoğraflarını çekmiştir..





Bütün kızlar toplandık..





Cem için büyük şok oldu.. eeee göçmen kızı almak kolay değil bitanesiiiiiiii..





Prensesleeeeerrrr.. 


 


Taçlarımızı yine kendi ellerimizle yaptık. Klasik taçlardan farklı olsun istedik. prenses taçlarından bulup, bir de pudra rengi tüllerimizle süsleyince çooook güzel oldular..


 





Kına tepsim yine merushumun ve annemin mahareti.. Aslında salonumuzda duran dekoratif bir çay tepsisiydi.. Artık benim olduuuuuuu..





Yüksek yüksek tepelere ev kurduk. Biraz da uzak sayılırız ama ben bundan sonra her pazar evdeyim. Herkes son pazarın, son pazarın dedi.. Değil işşşşşteeeeeeee.. :(





Ağlattılar yaaa, resmen ağlattılar. Odama yerleşmeyi planlayan kuzenlerim gelip gelip "odan artık bizim oldu, senin son günlerin, annenlerle biz kalacağız nıhahaha" demeseler vallahi ağlamazdım.. Bir anda kıkır kıkır gülerken ne olduğunu kimse anlamadı, şimdi itiraf ediyorum o gözyaşlarımın nedenini..





Damat bey elini açmadı ;) ama kına yakılmasından yine de kurtulamadı. Ve ikimizin elinde de bir güzel tuttu. Umarım bir haftaya gecer ;))))





Uzun çalışmalar sonucu beyimize çökertme öğrettik. Şahane oynuyormuş meğer de çalışırken bize belli etmemiş..





veeeee damat halayı.. Herkes birbirimize ne kadar aşk dolu baktığımızı söyleyip durdu..


Nazar değmesinnn noluuuuuuuuurrrr ;)








Giymişim hayalimdeki kostümü, payduşka oynamadan olur muuuu..


Önce bir yeniyol patlattık, arkasından payduşkaa.. Özlemişimmmmm cidden..





gecenin sonuna doğru artık rahat bir şeyler giyme zamanı gelmişti.


 





Saat 3 veeee yardım meleklerim artık uyuyakaldılaaaar..


 


Kına gecemde emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Onca yolu tepip gelenlere, tek tek arayıp tebrik edenlere, ikramlarıyla ağzımızı tatlandıranlara, müzik arşivini paylaşan arkadaşlarıma, gecelerce benimle sabahlayıp minik detaylara sabırla emek harcayan kuzenlerime, annemlere, babamlara ve Cem'e çooooooooook teşekkür ediyorum. Özel bir teşekkür de eniştem için gelsiinnnn ;)))


İyiki varsınız...


Bu hafta herkes dinlensinnnn, cumartesi büyük güüüüüüünnnn..


 


 

No comments:

Post a Comment