Wednesday, January 15, 2014

kakule igne oyasi

Merhaba sevgili site okurlarimiz. Simdiki yazimiz kakule igne oyasi.


kakule igne oyasi 1






Hayırlı bir gün diliyorum herkese....


Nasılsınız bakalım....






İnce iplikle dokunmuş dantelleri çok severim


Tiril tiril oluyorlar...


Gerçi dokurken uğraştırıyor insanı ama olsun 


Sonuçta güzel oluyorlar....






Bir kaç sene önce apartmana gelin geldi...


Çok güzel ve orjinal çeyizi vardı..


At kılından iğne oyaları, ipeklerden işlemeler v.s


Çay ikramında tepsisine kırmızı ebruli iplikle örülmüş bir örtü vardı ki ben bayıldım ona 


Tabi tepsisi ve bardakları örtüye uygun şekilde...


Vel hasıl nasıl bir iplikle örüldüğünü sorup örneğini alabilirmiyim diye sorunca veririm tabi dedi.


Örtü fındık kukayla dokunmuş...


Şimdilerde varmıdır o fındık kukalar bilmiyorum ama ben o zaman rengi aynı olsun diye fellik fellik aramıştım bütün tuhafiyeleri...ama bulamadım tabi..


Annemin çeyizinden kalma pembe ebruli fındık kukaları vardı, bende onlarla dokudum örtüyü...


İki günde bitirdim....


İyiki de dokumuşum :) 






Fotoğraf aceleye geldiği için güzel görüntü alamadım.


Eeee kalk şimdi çek diyenler için.


Annem hangi hurcun içine koydu Allah bilir :) 






kakule igne oyasi 2






Nasıl olmuş :)


Hadi Allah'a emanet olun...



Onerdigimiz guzel bir yazi : kakule igne oyasi

No comments:

Post a Comment