Friday, July 27, 2012

En son ne aldım -Çanta

Uzun zamandır beğendiğim yeni sezon GUESS çantaların indirime girmesi ile beğendiğim iki modeli tatil öncesi aldım.

Biri kahverengi ,kahverengi çantaların tüm renk kıyafetler ile kolay  kombinlenebileceğini düşünüyorum.Taba rengi gibi oldukça kullanışlı kahverengi ailesinden bir renk tonu...Çantaların yan takılması çok kullanışlı ve spor bir görünüm sağladığı için bu çanta favorim oldu.Sepet örgü modeli tüm Guess çantaların yeni sezon trendi.

Beyaz çanta çok sevdiğim için bu modeli kaçırmadım.Klasik olabilecek bir model.Diğer bir çanta sapına sahip değil kolda kullanılabiliyor .Yine sepet örgü modeli ağırlıkda.

Bu arada Guess çantaların bir özelliği var ki benim önemli bir detay,metal aksesuarları altın sarısı ile gümüş rengi arası bir renk.Altın aksesuarlarınızla ve gümüş aksesuarlarınızla rahatlıkla kullanabilirsiniz...Çok açık bir altın sarısı gümüşe dönük bir renk .Benim gibi bu konuda takıntısı olanlar için çok kullanışlı ...

Sevgiler..


















































No comments:

Post a Comment