Saturday, March 1, 2014

BLOG DEPOSU'NUN EN İYİ BLOG YARIŞMA SONUCU





blog deposu nun en iyi blog yarisma sonucu 1
   Geçtiğimiz günlerde BURADA bahsetmiştim  Blog deposu  blogunda  kaynaşma tanışmaları da sağlayacak bir yarışma vardı hem yeni blogcanlarla tanışırım hem de katılmakla bir anım olur diye düşündüm .

Kaç kişi tanıyorsan onların oyları değilde jürisi olan yarışmaları seviyorum katılmasam da  izlerim.  Katılmamın bir sebebi de   jürisi olan bir yarışmaydı.

    Ben gündüz fazla fırsat bulamıyorum nete girmeye gece oturup   facebook   açınca sevgili Tülin'in  (TATESAL) mesajıyla öğrendim.Kendisi de dereceye girenlerdendir bu arada.Çok mutlu oldum gerçekten güzel bir anı olacak benim için.

  Naçizane  En İyi Blog seçmişler Evsahibi  blog deposuna, jüriye ve tüm katılımcı blogcanlara teşekkürler ediyorum ve  katılanların hepsi adına ve ortağım BADEM adına da  kabul ediyorum . :)))))

                 Tüm blogcanlara gelsin  bu kalpler.



   

                                 görsel  çok hoşuma gitti buradan alıntı hazırlayanın ellerine sağlık.

 ilk altı ve tüm katılımcılar

 En iyi Blog Yarışması Kazananları
























































































































































































































okadinburada

5.5

rabia-serteli

5.5

yasamdankucukhikayeler

6.0

kzmtkkokos

6.0

1benimdelidunyam

5.5

tarihtensahneler

6.5

nilindunyasindan

7.0

ojecanavari

6.0

duygutatlisu

6.5

yazdayamur

6.0

yediklerim-yaptiklarim

6.5

zerrun

6.5

kelebekgunlugum

6.0

mycreationandinspiration

6.0

she-rahikayesi

5.5

goncaninguncesi

6.5

sesdusunce

5.5

simdiduydum

6.5

baybalik

6.0

officialgizem

6.0

sagnakyagmur

6.5

mavi-dunyam

6.5

locosmetico

6.5

misspoine

6.0

perisscope

6.5

kadinvekozmetik

6.0

fraisebrownie

6.0

biryudumkitap

6.5

mavimurekkepbeyazonluk

6.5

goosestyle

6.5

gulceile

6.5

haber1908

6.0

beher-tasarim

7.0

portakalmavisi

6.5

sihirlimavi

6.5

mommyslifetime

6.5

wishingbeauty

6.0

ceyt

6.0

beggummy

5.5

orgucantam

7.5

kizlierkeklikedili

6.5

kelebeketkisi39

7.0

adadenizi

6.0

ikndesign

6.5

mutfaknotlari

6.5

bizehayranolsunlar

5.5

macellan01

6.0

yasemininmutfagindan

6.5

tatesal

7.0

aydiseker

6.0

memurkizi

5.5

decorideatr

5.5

akdenizkizi

5.5

minikmini

6.0

ebrueliacik

6.0

yaseminjess

6.0

persephoneinkitchen

6.5

mutluikizannesii

6.5

dogalivarken

6.5

nisamla

6.0

mutfaktakisen

6.5

yollardahayatvar

7.0

mikrooplazmik

6.0

matmazelinpenceresi

6.5

sevdadanyazilar

6.5

tugba-mutfakta

6.0

asliliatalay

6.5

esrailemoda

6.0

makyajurunlerm

6.5

bahartanricasi

6.5
Merhaba sevgili blog yazarları. Siteler arası link trafiğini artırmak ve sayfalarınızı daha geniş kitlelere duyurmak adına düzenlemiş olduğumuz Blog Yarışmaları'ndan birini daha sonuçlandırmış bulunuyoruz.

Yarışma Ödülü

Dereceye giren ilk 6 Blog, sol tarafta görmüş olduğunuz sponsorlarımız alanında sitelerine direkt olarak 2 ay boyunca ücretsiz link kazandı..

Yarışma birincisi extra olarak jüri üyeliği elde etti.

1-) orgucantam

2-) yollardahayatvar

3-) kelebeketkisi39

4-) nilindunyasindan

5-) beher-tasarim

6-) tatesal

Tekrar herkesin ellerine sağlık.
                           

No comments:

Post a Comment