Sunday, March 23, 2014

#DamlaninPlaklari 22













Hangimiz merak etmedik ki  ; 


Acaba karşımızdakinin düşüncelerini okuyabilseydik ne olurdu ? diye.
Bir keresinde en yakın arkadaşımın günlüğünü okumuştum - ne ayıp -

Ama son günlerdeki keyifsiz hareketlerinin altında belki de bana söyleyemediği bir durum vardı.

Belki okursam bir ipucu yakalar yardım ederim diye düşünmüştüm.

Ve o günden sonra bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmadı, olamadı ....

Günlüğünde benim hayatlarında olmamdan artık yorulmaya başladıklarını yazmıştı.

Ne kadar pişman olduğumu hatırlıyorum

Keşke bilmeseydim dediğimi

O günden beri kimsenin hakkımda ne düşündüğünü merak etmedim.

Siz de etmeyin

Sonra altından kalkmanızın zor olduğu şeyler çıkabiliyor o taşın altından

Ya da o taş gelip kalbinizin orta yerine çörekleniyor, orada kalıyor ömrünüzce.

Öyle aklıma geliverdi işte ...











No comments:

Post a Comment