Wednesday, April 2, 2014

Sokak lezzetleri ile hafta sonu...



sokak lezzetleri ile hafta sonu 1


Sokak lezzetlerini sever misiniz?


Keşfetmeyi sevenler sever bence:))


Geçen hafta sonu arkadaşlarımızla Beyoğlu'nda böyle bir gezi yapalım dedik, hem gezelim hem de ayaküstü lezzet turu yapalım.Pek de güzel oldu doğrusu, çok keyif aldık.


Neler mi yedik? İşte buradalar...



sokak lezzetleri ile hafta sonu 2


Midye tava ve kokoreç, Balık pazarı Şampiyon'da...


Tabi ikisini de ben yemedim;) sadece midye benim...



sokak lezzetleri ile hafta sonu 3


Sonra uzun yıllardır Galatasaray'da kapı önünde duran ( Aynı yerde Sabır Taşı adlı lokantaları da var) İçli köfteci'den , çiğ börek ve içli köfte keyfi;))


Yine elimizde yiyerek İstiklal caddesinin karmaşasında tur atmaya devam ettik.



sokak lezzetleri ile hafta sonu 4



sokak lezzetleri ile hafta sonu 5


Yorulunca yine bir mola;)


Bu kez yine balık pazarında çiğ köfte...minik masalarda oturarak kısa bir tadım yaptık, yorumlar yaptık.



sokak lezzetleri ile hafta sonu 6



sokak lezzetleri ile hafta sonu 7


Son duraktan bir önce ise Sakarya tatlıcısından meşhur Ayva tatlısı yedik, bir taneyi eşimle bölüşerek elbette;))



sokak lezzetleri ile hafta sonu 8


Ve son olarak kahvesiz olmayacağı uzere, daha önce hiç gitmediğimiz ama benim adından dolayı hemen oturmak istediğim Galatasaray'daki Kafka cafe.



sokak lezzetleri ile hafta sonu 9


Hafif loş, daracık merdivenleri olan üç katlı bir cafe burası.


Ben çok sevdim, eski koltuklarda, etrafımızda nostaljik eşyalara bakarak, yorgunluk attık. Eh! hem yorulmuş hem de fazlasıyla doymuştuk.


Böyle hem ekonomik şekilde karnınızı doyurabileceğiniz hem de keyifli bir gezi yapabileceğiniz bir turu sizlere de tavsiye ederim:)






Peki siz bu lezzetleri sever misiniz? Veya en çok hangisini seversiniz, söyler misiniz?



No comments:

Post a Comment