Friday, September 6, 2013

Atlantis'in Yükselişi - Alyssa Day



atlantis in yukselisi alyssa day 1


 Kitabı okumaya başladığımda Kara Serisine çok benzettiğimi söylemiştim. Ama bu benzerlik insanı rahatsız eden biri diğerinin çakması olan benzerlik değil. İki serininde tadı ayrı.


  Bu kitabı okumadan önce atlantis ile ilgili bir belgesel izlemişim. Kitabı bitirdiğimde terimler sözlüğünün arkaya konulduğunu fark ettim. Allah aşkına terimler sözlüğünün kitabın arkasında olduğunu nereden bilelim. Terimler sözlüğünü  kitabın başına koyacaksınız ki bilmediğimiz bir kelime olduğunda açıklamasının önde olduğunu bileceğiz.


 Konusu hakkında pek bir açıklamaya girmek istemiyorum. Kara serisinin içinde vampir yerine Atlantisli savaşçıların olduğunu düşünün. Bu arada kapaktaki adama da sinir oldum. Hiç kitaptaki adama uymuyor. Adamın kasları resmen "Ben spor salonunda yapıldım." diye bağırıyor.


 Kitabı beğensem de Martı yayınları bu kitapla  benden büyük bir eksi aldı. 




PUANIM:


atlantis in yukselisi alyssa day 2






No comments:

Post a Comment