Sunday, September 1, 2013

"Mutluluğun Öteki Yüzü" Talihlisi...


Geldik bir çekilişin daha sonuna.

Katılım çok güzeldi, hepinize göndermek istedim. 


Umarım tüm katılımcılar birer kez dahi olsa kitap kazanana kadar bu çekilişlere devam ederiz.






Kazananı bu sefer hem asistanımı yormamak, hem ilk yorum yapan son yorum yapan talihsizliği hissedilmesin diye, hem de ekstra çekiliş haklı bir deneme olduğu için kendim tek tek yazarak - kimisini çift kimisine ise üç kere yazarak ;) - çekilişi gerçekleştirdim.






quot mutlulugun oteki yuzu quot talihlisi 1






Listemi ve çekiliş kasemi görüyorsunuz. İçindekileri boşaltmak zorunda kaldım haliyle onlar da dedim dekor olsun :)


Seçtiğim arkadaşlarımı görüyorsunuz hemen mail atıyorum adreslerini alıyorum


^_^


İnşallah bir daha ki sefere sana çıkar :)


No comments:

Post a Comment