Tuesday, September 3, 2013

Missha Perfect Cover BB Krem ve Diğerleri.


Merhaba.

Geçenlerde bazı bloggerlar olarak Missha'dan oldukça şık bir paket aldık, ben kendi adıma daha önce hiç Missha ürünlerini kullanmamıştım, tabi ki en çok merak ettiğim bb kremiydi, internette yorumlara bakınca bb kremlerin şahı olarak anıldığını zaten görüyorsunuzdur.

Kutu içerik olarak oldukça cömertti, tırnak stickerlarından, oje çıkarıcısına, krem samplelarından, serumlara ve hatta serumları uygulamak için kullanılacak padlere kadar.


missha perfect cover bb krem ve digerleri 1


İlk önce oje çıkarıcısını denedim, tırnaklarımda siyah oje vardı, bir adeti bir el sildi, diğer oje çıkarıcı padler kadar yağlı bir histe bırakmıyor üstelik, benim için bu bir artı ama ben her zaman normal asetonu tercih ediyorum, benim için onlar daha kolay.

Serumları kullanmaya başlamadığımı söylemem lazım çünkü hali hazırda kullandığım ürünler varken cildimi şoka uğratmak istemedim, elimdeki tonikler bittiği zaman kullanacağım.

Tabii ki en çok merak ettiğim bb krem var sırada:) Bana gelen Perfect cover yani muhteşem kapatıcılıkta olanı, 21 numara ki beyaz tenlilere uygun olduğunu düşünüyorum, evet arkadaşlar gerçekten muhteşem kapatıcılığa sahipmiş, şuana kadar kullandığınız bütün bb kremleri bir kenara atabilirsiniz, bu farklı çünkü.

Renk olarak grimsi bir sonuç veriyor size bunun nedeni ise Asyalılara uygun cilt rengine göre yapıldığı için.Tüm gün cildimde kaldı ve fondötenden bir farkı yok (iyi anlamda) bu sözü söylememin nedeni ise şu; ben bb krem insanı değilim çünkü şuana kadar denediklerim hep renkli nemlendirici gibiydi, yani kapatıcılık çok azdı, benim cildimden dolayı bana gayette orta kimi zamansa yüksek kapatıcılık gerekiyor, Missha bu ihtiyacımı karşıladı, bir de üstüne şu Akdeniz sıcaklarında cildimde atma yapmadı.


missha perfect cover bb krem ve digerleri 2


Aşağıdaki fotoğraflardan lütfen kapatıcılığına bakınız;


missha perfect cover bb krem ve digerleri 3


Sonuç muazzam!


missha perfect cover bb krem ve digerleri 4


Ha bir de kutumun içinden yağ yakmaya yarayan bir jel çıktı, on kilo fazlam var Missha'nın içine doğmuş olsa gerek:)


missha perfect cover bb krem ve digerleri 5



missha perfect cover bb krem ve digerleri 6


Sonuç olarak;

-Missha'daki bu ürün çeşitliliğine bayıldım.

-Fiyatlar uçuk değil, orta seviyede, bu yüzden alınası.

-Bb krem seviyorsanız ya da yüksek kapacılık arıyorsanız mutlaka deneyin.

-Online satış sitesinden inceleme yapıp, sipariş verebilirsiniz, onun için tık tık.

Yorumlarım deneyimlerim üzerine objektiftir, Missha'ya beni de unutmadıkları için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler!

No comments:

Post a Comment