Monday, September 2, 2013

Neokur.com (Yeni keşif :D )



neokur com yeni kesif d 1


Aslında daha önce E postama mesaj olarak neokur.com hakkında bir mesaj gelmişti. Tabi benim unutkanlığım sağolsun geçenlerde facebookta tanıtımını görene kadar unutmuşum. Kitapla ilgili birşey olunca üye olmamak olmaz değil mi :)


 Bu site benim için çok iyi oldu.Çünkü ne vikitapı  ne de goodreadsı tam anlamıyla sevemedim. Goodreads aslında çok iyi ama okuduğum bazı kitapları bulamayınca moralim bozuluyor. Vikitap ise şifremi hatırla bölümünü işaretlememe rağmen her seferinde şifremi yazmak zorunda bırakıyor. Sırf bunun yüzünden siteye sinir oldum.


 Ne okur beni tasarımıyla kendisine aşık bırakmayı başardı. 








neokur com yeni kesif d 2

 Kitaba puan verilen ve yorum bırakılan konuşma balonları çok şirin görünüyor.   




neokur com yeni kesif d 3
Aslında sarı olan yerde bugün Türk bayrağı var. Üzerine gidince bu yazı çıkıyor. 




neokur com yeni kesif d 4


İşte bu da benim profilim. Daha kitap yorumlamadım ama bugün Atlantisin Yükselişini hem blogumda hemde ne okurda yorumlayacağım. Birde sol köşede bulunan eksik kitap bildir ve önerileriniz kısmı çok hoş bir ayrıntı olmuş. Vikitapta olmayan kitapları nereye bildireceğimi hiç çözememiştim. Benim gibi teknoloji özürlüleri için harika düşünülmüş  bir şey :D  


 Beni ne okurda eklemek için tıklayın.


 Herkesin  30 Ağustos Zafer Bayramı kutlu olsun!




No comments:

Post a Comment