Sunday, August 18, 2013

Çekilişime Katılmak Istermisiniz?



Merhabalar, Yeni bir çekiliş daha... Neler hazırladım neler:)


Sponsor çekilişlerinden sonra elimde kullanmadığım ürünler veya 2 tane olan ürünlerden size güzel bir hediye hazırladım. Bakalım neler var hediyelerin içerisinde?


Not: Daha önce Rimmel maskara ve Solait krem için yazı yazmıştım fakat elimde iki tane olduğu için 2.leri size hediye etmek istedim.


http://geceisiltisi.blogspot.com/2013/07/solait-50-spf-high.html


http://geceisiltisi.blogspot.com/2013/05/rimmel-lash-accelerator-endless-maskara.html








cekilisime katilmak istermisiniz 1

. Pure Beauty BB krem


2.Rimmel Accelerator maskara


3.Solait Güneş kremi


4. Regal Temizleme Sütü


cekilisime katilmak istermisiniz 2


 5.Avon Colortrend Allık


6.Avon Ruj


7.Golden Rose mat oje


8.Essence oje


9.Essence göz kalemi


cekilisime katilmak istermisiniz 3


10. Peçete ve Testerlar


cekilisime katilmak istermisiniz 4


TOPLU RESİM  ise bu şekilde:)






Evet gelelim bu hediyenin şartlarına,


1. TWİTTER adresimi takibe almanız, ve @MAydin88 etiketiyle çekilişi duyurmanız.


2.FACEBOOK sayfamı beğenmeniz.


3. Son olarakta isim ve mail adresinizi linklerle birlikte yorum kısmına yazmanız.






Şartlarım bu kadar, fakat çekilişi blogunda TOPLU RESİM olarak duyuran arkadaşlara +2 ek hak vereceğim.


Çekiliş sırasında kontrollerimi hep yaptığım için link vs doğru olmayanların yorumlarını yayınlamayacağım. Lütfen, istiyorsanız özen göstererek çekilişe katılım sağlayın. Herkese bol şans diliyorum... 






Son katılım: 15 Agustos 2013

Kargo bana ait.










No comments:

Post a Comment