Friday, October 4, 2013

Araba Aldıran - Koca Bulduran - Kaynana Kaçıran Nazarlık - Şaka değil gerçek :)



araba aldiran koca bulduran kaynana kaciran nazarlik saka degil gercek 1


Şaka değil, gerçekten de bu nazarlıklar var :) Hem de MUDO mağazalarında satılmakta. Tam 1 yıl önce İzmir- Optimum - MUDO mağazasında geziyordum. Nazarlıklar dolu dolu asılmıştı. 1 yıl sonra gittiğimde bazıları tükenmiş. Yakından baktım hangileri diye veeee Araba aldıran - Koca bulduran nazarlıklar bitmiş :) Erkekler araba isterken kadınlar koca niyetindeymiş :))) Tüh kaçtı gitti kısmet ben de mi alsaydım bir adet belki bir DOĞAN (Seni Sevmek İstemedim kitap karakteri) bulurdum:(


araba aldiran koca bulduran kaynana kaciran nazarlik saka degil gercek 2


Şaka değil gerçek nazarlıklar hala satılmakta:)


araba aldiran koca bulduran kaynana kaciran nazarlik saka degil gercek 3


En çok güldüğüm nazarlık da buydu, kaynana kaçıran :)


araba aldiran koca bulduran kaynana kaciran nazarlik saka degil gercek 4


Yıllarca durmadan araştır kaynanayı ne kaçırır diye, keramet zilli patlıcanmdaymış haberimiz yok :)


araba aldiran koca bulduran kaynana kaciran nazarlik saka degil gercek 5


Keyifli günler dilerim:)


Tarih84


No comments:

Post a Comment