Saturday, October 5, 2013

Part-3 Çalıkuşu dizisi



3.durak Çalıkuşu Dizisi!


1986 yılında çekilmiş. 


45'şer dakikadan 7 bölüm.


Yönetmeni 1966 yılında Çalıkuşu filmini de çeken Osman F. Seden.






part 3 calikusu dizisi 1






Birde dizinin olağanüstü bir müziği var ki bu diziyi bambaşka bir noktaya taşıyan da kesinlikle bu müzik.


Bu yazıyı okurken dinlemenizi ısrarla talep ediyorum :)


Eğer dinlemezseniz bloğun arka plan müziği yapar sayfayı açar açmaz sizi dinlemeye mecbur kılarım,hatta boş bulunanların korkmasını sağlarım :)


Dizi müziği ise Esin Engin'e ait.



















Çalıkuşu'nu yani Feride'yi ise Aydan Şener canlandırmış.


Feride'ye karşı hissettiklerimi anlattım biliyorsunuz.






part 3 calikusu dizisi 2






Durum bu denli saplantılı olunca Feride'yi canlandıran kişiye illaki burun kıvıracaktım,bu kadar kusur kadı kızında da olur bile dedirtmiyecektim ama,


Aydan Şener!


Çalıkuşu karakterine, kafamda canladırdığım Feride'ye cuk! diye oturmuştu.






part 3 calikusu dizisi 3






Kamuran karakterini ise Kenan Kalav canlandırıyor.


Bazıları kitapta Kamuran sarışındı deyip hayal kırıklığını dile getirse de,






part 3 calikusu dizisi 4






benim için bu kitapta Kamuran'ın hiç bir değeri olmadığı için dizide de sarışınmış kumralmış esmermiş umrumda olmadı açıkcası.


Pis serseri!


Ve hatta kitabın sonuna sevindiysem bu Kamuran için değil Hayrullah Bey gibi Feride bunu istediği,böyle mutlu olacağı içindi.






Yoksa ooo Çalıkuşum'a koca mı yoktu :)






Acaba Seyhan'da ben gibi sevdi mi bu diziyi?
part 3 calikusu dizisi 5

No comments:

Post a Comment