Monday, October 14, 2013

İğne oya ogrenmek istiyorum

Selam sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Simdiki yazimiz İğne oya ogrenmek istiyorum.


igne oya ogrenmek istiyorum 1


                    Öğrenmenin yaşı yoktur derler.. Üniversiteyi bitir, çalış kariyer yapayım diye uğraş. Sonra at çöpe hepsini anne ol :)) Ve anneliği bırakıp bir daha çalışmaya cesaret edeme, bırakıp da o minicik şeyi ben çalışacağım diyeme... Kaç annenin hayatı burada düğümleniyor?

                    Ve bir gün o anne evde sıkılıyor artık yeniden çalışmak istiyor. Yeni uğraşlar edinmesi gerekiyor. Çünkü eski çalışma hayatına , eski işine dönmek için çooook geç kalıyor. 




              Veeeeeeeeeeeeeeee iğne oyası öğrenmekle başlıyor işe. İşte benim hikayem de böyle başlıyor. Bakalım öğrendiklerimi beğenecek misiniz?





Bu konu ile alakali daha cok bilgi gorebileceginiz onemli bir kaynak : gonenı ıgne oyası yapım

No comments:

Post a Comment