Friday, October 18, 2013

sınıf için sıra örtüleri

Merhaba sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün sınıf için sıra örtüleri makalesini sunmaya karar verdik.


27.05.1977 tarihinde Bursa'da dünyaya geldim.



İlk , orta ve  lise tahsilimi Bursa'da tamamladım.



1998 yılında Karadeniz Teknik Üniversitesi  Fatih Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü'nde(Trabzon - Akçaabat) lisans eğitimime başladım.



2002 yılı Haziran ayında mezun olup  26.Eylül.2002 tarihinde Rize İli İkizdere İlçesi Çamlık Köyü İlkokulu'nda  görevime başladım.Burada üç yıl süreyle beş sınıflı tek öğretmenli  birleştirilmiş sınıf öğretmenliğinde bulundum.



2004 yılı içerisinde Mardin'de kısa dönem askerlik  vazifemi ifa ettim.



2005-2006 öğretim yılı başında çalıştığım okulun taşımalı eğitim kapsamına alınmasıyla kısa bir süre İkizdere Atatürk İlköğretim Okulu'nda çalıştım. 2005 yılı Ekim ayı içerisinde halen çalışmaya devam ettiğim Vakıflar İlköğretim Okulu'na atandım. 



2013-2014 öğretim yılı başı itibariyle mesleğimde 12. , okulumda 9 . yılımı çalışacağım.



Evli ve 2 çocuk babasıyım.





İletişim : 


Gsm no  : 506-356 29 22 


e-posta : enesaktepe77@hotmail.com


twitter : @enesaktepe77



Bu konu ile alakali daha cok bilgi bulabileceginiz onemli bir web sitesi : sınıf için sıra örtüleri

No comments:

Post a Comment