Saturday, October 12, 2013

Örgü Sepeti (Makrome İpinden)




orgu sepeti makrome ipinden 1
Herkese merhabalar çok severek ördüğüm örgü sepetini sizlerle paylaşmak istedim.. Nasıl beğendiniz mi?


orgu sepeti makrome ipinden 2


Aslında bir denemeydi acaba yapabilir miyim diye gayette güzel oldu ve çok kullanışlı.. ben çok beğendim ve stres atmaya örgü yapmak ilaç gibi bir şey..


orgu sepeti makrome ipinden 3


Şiş kılıfımı yaparken neden örgü sepetim olmasın diye düşündüm.. "Benim annem bir melek" dizisinde Oya Başar'ın (Neriman Turuncu) koltuğun kenarında ayak ucunda örgü sepeti vardı (onunki hasır bir sepetti galiba)hemen eline alıyor şıkşık örüyordu benim de çok hoşuma gidiyordu sonunda ben de bir tane yaptım hem de özene bezene el emeği göz nuru :) 


orgu sepeti makrome ipinden 4






Makrome ipi olduğu için sert bir örgü biraz zorlandım ama çok sağlam bir sepet oldu.. Herkesi Allah'a emanet ediyorum. Rabb'im cümlemizi sevdiklerimizle beraber Sevgili Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed (sav)'in civarında toplasın..amiin muhabbetle kalın sevgili dostlarım :) 







No comments:

Post a Comment