Saturday, October 26, 2013

domates tursu kavurmasi

Merhabalar degerli site ziyaretcilerimiz. Simdiki makalemiz domates tursu kavurmasi.


domates tursu kavurmasi 1



Bildiğin fasulye turşusunu kafana göre istediğin boyutlarda doğrarsın.Soğanları da doğrar ve sıvıyağda hafif öldürürsün.Domates de katarsın, ben eskiden katmazdım kayınvalidemden öğrendim güzel oluyor..Birazcık biber salçası da katıverdin mi tamamdır, şöyle bir karıştır salça da diğer malzeme ile hemhal olsun.Turşuları suyunu süzerek ilave et karıştır, yanına mısır ekmeğini al ye..Bana da afiyet olsun demek kalsın..

Bu kavurma ve yanında mısır ekmeği bizim Karadeniz' de günlerde bile kadınlar arasında çok tercih-e şayandır.Epeydir katılmıyorum, mısır çorbası bile ikram eder olmuşlar günlerde Samsun' da:)






Bu arada benim turşu azdı bol soğanlı tercih ettim o nedenle:)



Hosunuza gidebilecek guzel makale : sulu köfte tarifleri

No comments:

Post a Comment