Monday, October 28, 2013

BOL FOTOĞRAFLI BAYRAM KOMBİNLERİMİZ :)



NAZAR DUASI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""



وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ







Aslında niyetim bu kadar uzun bi post yapmak değildi.. sonra "o onla uyuyo" , "aaa bunu da fotoğrafliim" , "şöyle de çekeyim" , "detaya da ineyim" derken işler çığrından çıktı..


bol fotoğraflı postları sevdiğinizi bildiğim içinde "iyi oldu iyi" dedim :) hem bayram boyunca sesim çıkmayacak blogda.. ınstagram'dan görüşeceğiz.. son olarak bi bayram hediyesi olsun size..






HERKESE MUTLU BAYRAMLAR :)






Ne kadarını giyeriz , önce hangisinden başlarız bilmiyorum ama işte bizim bayram kombin seçeneklerimiz.. Fotoğraf aralarında ne , nerden ?  hatırladığım kadarıyla belirteceğim..  






Önce Rana'dan başlayalım sonra bana ve Emin'e geçeceğiz.. 






Rana 1. Kombin 






Hello Kitty'li Pufidik Üst : H&m 


( Yegane ablasının hediyesi )


Pembe Kazak/Elbise : Almanya'dan 


( adını şu an telaffuz edemediğim bir marka :) Leyla ablası son Almanya gezmesinden getirmiş :) 


Pembe Çorap : Daymod 


Babası almış kızıma.. sen-ben çorabı olarak geçiyor :)


Fırfırlı Ayakkabı : Gezer


Taaa Rana daha doğmadan Nermin Teyzesi hediye etmişti ancak oluyor ayağına.. mis gibi de kokuyor :)






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 1






Detaylar..






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 2






Detaylar.. :)






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 3






Rana 2. Kombin






Hello Kitty'li Pufidik Üst : H&m 


Triko Elbise : Civil 


Dün gece Emin'in doğum gününde Rana'ya da gelen hediyelerden..yengem almış.. "ay yenge ne zahmet ettiiinnn" deyip "ay yalnız var ya iyi ki zahmet etmişsin çok güzel :) diye devam ettim.. çok tatlı bayıldım :)


bu elbiseyi içinde body ile giyecek Rana..


Fırfırlı Ayakkabı : Gezer


Çorap : Daymod 


1 yaş almıştım geçen yıl ancak geniş geldi Rana'nın çırpı bacaklarına.. ancak giyeceğiz inşallah.. denemedim de ama umarım olur bu yıl :)


Çanta : Almanya'dan..


Yine Leyla ablasının Rana'ya hediyesi..






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 4






Detaylar.. 






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 5






Rana 3. Kombin 






Peluş Etol : Bücürük


Çok güzel bir indirim yakalamıştım Unnado'da Rana daha minnacıkken.. bu yıl giyebilecek inşallah uzun zamandır bekliyordum :)


İnce Kadife Elbise : H&m


Bir türlü uslu durmayan Yegane ablasından yine :) 


Ayakkabılar : markasını unuttum..


geçen yıl bayramda Yasin almıştı.. kocaman gelmişti önüne pamuk doldurup giydirmiştim.. şimdi ayaklar büyüdü :)


Saç Bantı : H&m


Gri bulamıyordum bir türlü.. bulunca kapmıştım.. üzerindeki taşlı broş benimdi Rana'nın oldu :)


Body ile giyecek bu elbiseyi yine Rana..






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 6






Detaylar...






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 7






Vee tabii insan bebek olunca bayramda şıkşıkırdım gezemiyo sürekli :) bunun arabada uyuyakalıp terlemesi vaarrr , dedenin çikolata yedirip ağızdan çikolatalı salyalar akıtması vaaarr , var da var :) çanta yedek ve rahat ciciler dolu olacak .. işte onlardan sadece biri..


I love my mummy.. she's the best hehe 


tabii ki öle :P 






Mesajlı Üst : Primark 


Leyla ablasının Almanya dönüşü hediyelerinden yine.. daha devamı var bunların öyle güzeller ki..bir sürü almış deli kız :)


Fırfır Detaylı Tayt : Bonbon Kids 


Unnado Kampanyasından almıştım..






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 8






Ve planlar tutmaz , hava bozar , daha kalın bi şeyler giymek gerekirse , kombinleri :)






Seçenek : 1






Pembe/Mavi Mont : Markasını anımsayamadım..


Yine Yegane ablasından..sanırım doğum günü hediyesiydi.. karıştırıyorum artık :)


Pembe Simli Atkı-Bere Takımı : Lc Waikiki


Rana'ya böyle sade bir takım arıyordum.. bulamadım bir türlü.. çok renkli ve fazla çiçekli böcekliydi gördüklerim.. geçen umutsuzca Lc Waikiki'ye girdim , direk bunları gördüm "aaa tam benlik" diye atladım.. ve kasaya doğru yürürken bi 20 saniye falan olmuştu mağazaya gireli :) 


yumuşacıklar bir de.. ipleri çok güzel..






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 9






Yine detaylar.. 






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 10






Seçenek 2 






Mont : Yine markasını bilemedim şu an..


Suna Teyzesinin kızıma hediyesiydi.. sanırım Rana daha doğmamıştı ya da çok minikti.. çıkarıp çıkarıp sevdiğimi ,giydireceğimi düşünüp sevindiğimi hatırlıyorum :) Geçen yılda bol bol giydik bu yılda giyeceğiz inşallah..


Mickey Eldiven : H&m


Leyla ablasınının onları ziyarete gittiğimizde bize hediye ettiği cicilerden biri.. bu kızlar hiç uslu durmuyor..bize geliyorlar hediye , ben onlara gidiyorum hediye , dışarda buluşuyoruz hediye..


 nolcak böle bilmiyorum :)






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 11






Detaylar.. 






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 12






Veee Emin kuzuma geçiyoruz..






Emin Kombin 1 






Kapanmak üzere olan Max diye bir yerden alışveriş yapmış Yasin.. hem ihtiyaçtı hem doğum günü hediyesi , hem bayramlık oldular :) 


tüh dedim kapanmayaymış keşke.. tarz buldum kazakları vs.. keşfetmişken kaybetmiş olduk.. üstelik baya kaliteliler de..






bu kazağa ayrıca bayıldım..beyaz gömlekle giyecek inşallah..dün gece doğum gününde giydiği için yıkandı , kuruyor,ütülenecek..






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 13






Emin Kombin 2






Çizgili T-shırt : Lc Waikiki


Kuzenlerinin doğum günü hediyesi oğluma.. renklerine bayıldım..



bol foto rafli bayram kombinlerimiz 14






Emin Kombin 3






Bunlarda bahsettiğim mağazadan.. gömlek babamın hediyesi sadece..


küçük adam oldu sıpa.. ne ara büyüdü bilmiyorum..






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 15






Yine aynı mağazadan..


bu kadife , gri , fitilli pantolona ayrıca bayıldım.. Çünkü Yasin bana ilk çıkma teklif etmeye geldiği gün üzerinde bu pantolonun aynısı vardı :) ve ben o pantolonu çok yakıştırırdım..biz evlendik vs. uzun yıllar da giydi çok sağlamdı.. şimdi oğlumuz var koca adam oldu da aynı pantolondan giyiyor..ve Emin babasına çok benziyor..


kazağıyla kombinledim ama bir de beyaz gömlekle giydireceğim..Yasin öyle kombinlemişti :)






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 16






Ve detaylar.. 


bereleri de pek sevdim yuvarlak kafasına yakışıyor oğlumun :)



bol foto rafli bayram kombinlerimiz 17






İşte nihayet sıra bana geldi :)






Daha önce bahsetmiştim hiç tarzım olmayan şeyler denedim Yasin'in zoruyla , bayıldım diye.. ınstagram'da aleleacele çekilmiş bir kare vardı.. şimdi daha iyi fotoğraflama şansım oldu.. 


eşarp seçememiştim ve can sıkıntısı yaşıyordum ki bir dönem elimden hiç düşmeyen , son zamanlarda özellikle takmayıp özlemeye karar verdiğim şalım aklıma geldi..


ki çok özlemişim :) 






el çırparak kombinledim ve bu tonların renk uyumunu çok sevdim..ve araya özellikle başka renk sokmadım bu kombinde..






Kombin 1






Elbise : DeFacto


Bot : DeFacto 


%100 İpek Şal :  Kayra


Saat : MürdümFuşya 


İspanyol Paça Jean : Levı's


Çanta : Pazardan






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 18






Detaylar..



bol foto rafli bayram kombinlerimiz 19






Kombin 2






De Facto'dan birde etek aldım.. bel kısmı fiyonklu ama onu göstermedim şimdi.. görünmeyecek şekilde kullanacağım şimdilik.. diğer parçalar dolabımda bulunan sık kullanamadığımdan giymeye doyamadığım şeyler.. bu kombinde bi araya getirdim.. sırf giysilerim eskisin diye işe başlayacağım :) 






Fırfır Detaylı Ceket : Koton


Dantel Detaylı Gömlek : Koton


Bot : DeFacto


Etek : DeFacto 


Çanta : Eczanemizde.com Hediyesi..


Şal : Markasız


Fiyonklu Kemer : Butik Modakolik






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 20






Detaylar...



bol foto rafli bayram kombinlerimiz 21






Kombin 3






Yine doyamadığım ceketlerden biri :) Rana'ya hamileyken kaçırmamak için alıp uzuuuun bir hamilelik süreci ve kilo verme süreci sonunda nihayet kullanabilmiştim..ki sayılıdır ya 2 ya 3 giyebildiğim :)






Ceket : Stradivarius


Jean Gömlek : Koton


Bot : DeFacto


Eşarp : Twill İthal


Çanta : eczanemizde.com 


Etek : DeFacto 






bol foto rafli bayram kombinlerimiz 22






Detaylar yine evet :)



bol foto rafli bayram kombinlerimiz 23






İnci bileklikler : çeşitli arkadaşlarımın hediyesi :)


Kalp Kolye : Sevgili Leyla'dan..


Yegane'ye hediye etmişti benden önce görüştüklerinde.. sonra benimkini getirdi.. şimdi üçümüzde de aynı kolye var..diğer pek çok şey olduğu gibi :)


bu gömleğimle uyumunu çok sevdim hepsinin..



bol foto rafli bayram kombinlerimiz 24






Herkese Öpücükler..



Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı İlkay Satıyor


bol foto rafli bayram kombinlerimiz 25

No comments:

Post a Comment